FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Czy muszę podać swoje prawdziwe imię i nazwisko?

Nie, nie musisz podawać swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Jedynie adres email na który przyjdzie link aktywacyjny.

  • Jakie są kroki, aby zresetować hasło?

    Kroki, aby zresetować hasło są następujące:

    1) przejdź do strony „Resetowanie hasła”,

    2) wpisz swoją nazwę użytkownika,

    3) wybierz nowe hasło i potwierdź je,

    4) wpisz swój adres e-mail.

  • Czy muszę podać adres e-mail, aby zresetować hasło?

    Aby zresetować hasło, musisz podać adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji konta. Jeśli nie wiesz, jakiego adresu e-mail użyłeś podczas rejestracji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem erospot@emial.com.

  • Jak mogę zmienić dane mojego profilu?

    Ponieważ Twój profil jest wizytówką tego, kim jesteś, ważne jest, aby mieć pełny i dokładny profil. Pierwszym krokiem jest aktualizacja danych osobowych na stronie. Możesz to łatwo zrobić, klikając przycisk „Aktualizuj” u góry strony.

  • Jakie podjąć kroki, aby usunąć moje konto?

    1. Zaloguj się na swoje konto.

    2. Kliknij ikonę konta na górnym pasku nawigacyjnym

    3. Kliknij „Usuń moje konto”

    4. Potwierdź usunięcie swojego konta poprzez wpisanie swojego hasła.

  • W jaki sposób dodać zdjęcia?
    Kliknij miniaturkę „Moje Konto”, następnie „Moje Zdjęcia” i „Dodaj Zdjęcie”
  • Jak usunąć zdjęcie z mojego konta?

    Jedynym sposobem usunięcia zdjęcia jest usunięcie go z z zakładki „Moje Zdjęcia”, w którym się znajduje. Dzięki temu zdjęcie zniknie.